Reprezentanții Wizz Air au explicat, miercuri, pe fondul nemulțumirilor pasagerilor din cauza haosului din orarul operatorului din ultima perioadă, care sunt principalele cauze ale întârzierilor și anulărilor unor zboruri și măsurile pe care le-au luat pentru a schimba aceste situații.
„O anulare de zbor ne costă foarte mult. Anularea este ultima variantă la care recurgem”, a spus reprezentanta Wizz Air Valeria Bragarenco, corporate communications manager, responsabil pentru 12 țări, la întâlnirea cu presa în care a explicat – fără să furnizeze însă multe cifre – contextul în care s-au înregistrat întârzieri și s-au anulat zboruri în ultima perioadă.
„Anulările sunt mult mai mici decât ar fi putut fi. Nu avem așa multe anulări”, a afirmat Valeria Bragarenco, fără a pune la dispoziție un număr sau un procent al acestora la nivelul României.
Conform datelor obținute de la Compania Naționale de Aeroporturi București (CNAB)…